شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

درباره بلاگ
شهر من گم شده است

توی این عصری که مردم با وجود فضاهای مجازی و دسترسی همه به اونها احساس عکاس بودن، نویسنده بودن و روشنفکر بودن دارن، دست به قلم بردن من نه تنها چیزی رو از این دنیا کم نمی‌کنه بل کم زیاد هم کرد!
.
.
.
اینجا حکم خط خطی‌های یک دختر بچه سه، چهار ساله را دارد؛ شاید هم روزی ونگوکی، پیکاسویی، چیزی از آب درآمد.

آخرین مطالب
۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۷

شیر سیاه

این روزها دارم سعی میکنم خوندن چندتا کتاب رو با هم پیش ببرم و یکی از کتابهایی که در حال حاضر دارم میخونمش و حسابی از خوندنش لذت بردم، کتاب "شیر سیاه" از الیف شافاک هست، هنوز کتاب رو تموم نکردم ولی تا اینجایی که خوندم خیلی دوستش داشتم، راستش من بعضی از کتابها رو دوسالی هست که نسخه های الکترونیکیش رو میخرم از اپلیکیشنهایی مثل فیدیبو و طاقچه و از این کارم هم بی نهایت راضی ام. هم در مصرف کاغذ صرفه جویی میشه و هم کتابها تو گوشیت هستن و هر موقع که خواستی میتونی مطالعه شون کنی.

بگذریم؛ کتاب شیر سیاه از بحران هویتی صحبت میکنه که خانمها بعد از ازدواج و علی الخصوص بچه دار شدن باهاش مواجه میشن. یه جورایی درگیریهای ذهنی نویسنده ست تا قبل از ازدواج و بچه دار شدن که آیا کار خوبیه یا نه و میتونه هم نویسنده موفقی باشه و هم مادر و همسر خوبی و...

یکی از خوبیهای این کتاب برای من این بوده که هم نویسنده خانومه و هم اهل خاورمیانه است و مسلمان و به همین خاطر با فضایی که توش هست احساس نزدیکی میکنم و درگیریهای ذهنیش تا حدی به برخی از درگیریهای ذهنی من در مورد اینجور مسائل نزدیک هست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۴
مرضیه

روز نگار

نظرات  (۱)

بحران هویت سخته..بخصوص بعد ازدواج یا طلاق...انسان بودن و انسان ماندن دشوار
وبلاگ نوشتن یعنی عشق و خوشحالم تولید محتوا می کنید و می نویسید
امیدوارم آهسته و پیوسته بروید
من سالها در بلاگفا نوشتم و در نهایت در تصمیمی شجاعانه به بیان آمدم و با 12سال سابقه و اندی وبلاگ نویسی در بلاگفا با کلی تاثیرگذاری اجتماعی(اونجا با هویت واقعی بودم) تصمیم گرفتم در بیان ادامه بدهم
امیدوارم شما و معدود وب نویس های فعال با علاقه ادامه بدهند
لینک و دنبال کردن شما هم باعث دلگرمی بنده است و هم منتی بر سر این مرد متولد66
پاسخ:
امیدوارم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی