شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

درباره بلاگ
شهر من گم شده است

توی این عصری که مردم با وجود فضاهای مجازی و دسترسی همه به اونها احساس عکاس بودن، نویسنده بودن و روشنفکر بودن دارن، دست به قلم بردن من نه تنها چیزی رو از این دنیا کم نمی‌کنه بل کم زیاد هم کرد!
.
.
.
اینجا حکم خط خطی‌های یک دختر بچه سه، چهار ساله را دارد؛ شاید هم روزی ونگوکی، پیکاسویی، چیزی از آب درآمد.

آخرین مطالب
۱۲ آذر ۹۷ ، ۲۳:۱۷

نیمه شبهای رازآلود

سه سال زندگی کردن در خوابگاه، به من زیستن در شب رو یاد داد. بعضی از روزها که تمام روز انگار کسلم و هیچ کار خاصی هم انجام نمیدم از ساعت 9 و 10 شب به بعد انگاری تازه چشمام باز میشن، جون میگیرم و احساس میکنم با اون انرژی که دارم میتونم دنیا رو جابجا کنم. از 12 شب که میگذره دلم میخواد برم تو کوچه و خیابونا شبگردی! شبها زمانهای خوبی هستن برای انجام کارهای فکری، آرامشی که توی شب هست رو نمیشه توی روز دنبالش گشت، حداقل برای من که اینطور بوده.

با زندگی توی خوابگاه متوجه شدم که حدودای 12 الی یک شب به بعد احساسات هیجانی آدمها به عقلشون بی نهایت غلبه داره و شاید هم به همین علت هست که اکثر هنرمندان اثرهای هنریشون رو بیشتر در دل شب خلق میکنند.

عجیب روزگاری بود دوران خوابگاه، کوتاه و دوست داشتنی؛ خوشحالم که تجربه ش کردم.



نظرات  (۱)

۱۳ آذر ۹۷ ، ۰۰:۰۳ سایه بیداری
دوستی داشتم که شبها خور خور خُر حرُ ( نمیدونم کدامش درسته ) میکرد و من چون عادت به شب زنده داری داشتم ، دقیقا روی اعصابم بود . بارها بیدارش میکردم ، سرش را روی بالش جابجا میکردم و خدائیش هر کاری که میکردم ، فقط ذو سه دقیقه دوام داشت و دوباره صدای خروپفش اعصابم را خط خطی می نمود . یک روز بهش گفتم چطوره برویم پیش پزشک تا علاجی برای مریضی تو بکند . و راستش جوابی داد که قانع شدم . گفت : مریض تو هستی که روز یللی تللی میکنی و شب می ایی می نشینی برای مطالعه و نوشتن . شب برای خوابیدن است . پس اگر قرار باشد برویم پیش پزشک ؛ این تویی که باید معالجه بشی . راستش الان که این مطلب شما را خواندم ، یاد آن خاطرۀ چند سال پیش افتادم . اما هنوز هم مدعی هستم او مریض بود نه من . چون به قول شما ، شبها واقعا فرصتی هست برای اندیشیدن و تفکر و نوشتن و مطالعه . یاد و خاطرۀ شبهای خوابگاهتان همواره برایتان گرامی و سلامتی و شادابی و تندرستی پیش رویتان . 
پاسخ:
بیدار بودن توی شبها، عادتیه که بعضیها دارن و نمیشه اصلا بهش  گفت مریضی، ولی خر و پف یه مشکله که تا حدودی قابل حل هست حتی ممکنه اگر شما میخواستید بخوابید صدای خر و پف دوستتون نذاره شما بخوابید! ولی کلا تو خوابگاه زیاد نمیشه بحث کرد و باید مصالحه کرد :)
روزای خوبی بودن واقعا، یادش بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی