شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

درباره بلاگ
شهر من گم شده است

توی این عصری که مردم با وجود فضاهای مجازی و دسترسی همه به اونها احساس عکاس بودن، نویسنده بودن و روشنفکر بودن دارن، دست به قلم بردن من نه تنها چیزی رو از این دنیا کم نمی‌کنه بل کم زیاد هم کرد!
.
.
.
اینجا حکم خط خطی‌های یک دختر بچه سه، چهار ساله را دارد؛ شاید هم روزی ونگوکی، پیکاسویی، چیزی از آب درآمد.

آخرین مطالب

فکر میکنم از اواخر پاییز پارسال تا اوایل ماه رمضان امسال، چند ماهی بود که تمام تلاشم رو کردم حتما برم باشگاه، خیلی هم خوب بود و تاثیر مثبتی روی من داشت. متاسفانه به دلیل تداخلش با کارم و همینطور ایام روزه داری کلاسم ول شد.

تا اینکه این هفته باز تصمیم گرفتم که کلاسم رو ادامه بدم.

همه اینها رو گفتم که بگم یکی از خانمهایی که اون هم به کلاس میومد، دیروز من رو دید و گفت:

- پس چرا نیومدی دیگه؟! (و جالب بود که خودش هم چند وقتی بود که نیومده بود کلاس!)

+ (با خونسردی) نتونستم بیام.

- عروسی کردین؟

+ بله خیلی وقته! 

- عهه کی؟

+ اوایل امسال...

- پس برای همین نتونستی بیای کلاس!

+ نه واقعا ربطی نداشت یه این موضوع!

 

خدای من، خدای من! اول از همه اینکه درسته من با این خانم در یک کلاس شرکت میکردیم ولی اصلا حرفی با هم نداشتیم، یه بار به سرعت تمام اطلاعات رو از من گرفت! من نمیدونم چرا نمیتونم آدمای فضول رو لالشون کنم، مثل آدمای مظلوم به تک تک سوالاتشون پاسخ جامع و کامل میدم.

اما موضوع مهمتر اینکه چرا بعضیها ازدواج رو شغل حساب میکنند؟ مثلا ازش میپرسی چیکار میکنی؟ میگه من ازدواج کردم:| و یا اینکه تا ازدواج میکنند توجیه این میشه که کاری انجام ندن! آخه ازدواج من چه ربطی داره به اینکه نیومدم باشگاه؟!

از اینکه بقیه ازدواج من رو برام یه نقطه ضعف حساب کنند متنفرم، از اینکه فکر کنند با ازدواج تواناییهام رو از دست دادم، نمیتونم درس بخونم، نمیتونم کار کنم، نمیتونم تنهایی بیرون برم و یا آزادیم رو از دست دادم خیلی خیلی بدم میاد. تو رو خدا سر از زندگی مردم بکشید بیرون و به زندگی خودتون برسید. انقدر سوهان روح نباشید.

از سوالات تکراری مثل: چرا ازدواج نمیکنی؟ چرا عروسی نمیکنی؟ چرا بچه داری نمیشی؟ و... خسته نشدید؟ یه کم سر خودتون رو شلوغ کنید که جزئیات زندگی مردم اهمیتش رو براتون از دست بده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
مرضیه

نظرات  (۳)

۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۵۸ عارفه زهرا

سلام

باید صبور باشی مقابل این سوال ها و هرچی پرسیدند فقظ بگو : ان شا الله به موقعش...بااین سوال هم دهن طرف را بسته میکنی هم اینکه میدونی موقعش هروقته که خودت میدونی..

منم هی همه میپرسیدن بچه دار شدی؟؟انقدر گفتن تا شدم بعدم که از دست دادمش دهانشون بسته شد...خخ

 

ازدواج توانایی های ادمو نمیگیره بلکه فرصتیه برا قوی تر کردن و نشون دادن یرترین توانایی ها ..

پاسخ:
من که مقاومت میکنم، ولی اونام باید از رو برن که نمیرن. 
عزیزم خیلی ناراحت شدم برات، انشاالله خداوند بهتون فرزندانی سالم و صالح عطا کنه

سلام. باهات موافقم

پاسخ:
با تشکر و قدر دانی
۰۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۱۶ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

اینکه چرا ازدواج نمیکنی رو مدام از من می پرسن

دوست ندارم تو زندگی خصوصی ام سرک بشن

ولی مثل اینکه براشون لذت بخشه و تفریح محسوب میشه

باید بی اعتنا بود و محل نذاشت

 

خوشبخت باشید 

پاسخ:
واقعا نمیدونم علت این پیگیریهاشون چیه! انگار احساس وظیفه میکنند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی