شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

شهر من گم شده است

پشت دریا شهری است، قایقی باید ساخت

درباره بلاگ
شهر من گم شده است

توی این عصری که مردم با وجود فضاهای مجازی و دسترسی همه به اونها احساس عکاس بودن، نویسنده بودن و روشنفکر بودن دارن، دست به قلم بردن من نه تنها چیزی رو از این دنیا کم نمی‌کنه بل کم زیاد هم کرد!
.
.
.
اینجا حکم خط خطی‌های یک دختر بچه سه، چهار ساله را دارد؛ شاید هم روزی ونگوکی، پیکاسویی، چیزی از آب درآمد.

آخرین مطالب
۰۴ آبان ۹۸ ، ۲۰:۲۹

همچو ما با همان و تنهایان

با خودم فکر میکنم که اگه من، دو سال و نیم پیش، ازدواج نکرده بودم و همچنان مجرد بودم، الان داشتم چیکار میکردم؟ برای زندگیم چه برنامه ای داشتم؟ یعنی هنوز داشتم توی یکی از خوابگاه های شهر تهران، به زندگی دانشجوییم ادامه میدادم؟ از شرایطم راضی بودم؟ هنوز به ادامه تحصیل خارج از ایران فکر میکردم؟ از اینکه هنوز مجرد بودم رضایت داشتم؟

واقعیتش اینه که دلم برای تهران و زندگی خوابگاهیم توی تهران تنگ شده، مدام توی ذهنم از اون دوران یاد میکنم ولی مطمئن نیستم اگر همچنان داشتم به اون سبک زندگی ادامه میدادم، راضی بودم یا نه! حتی این امکان وجود داره که من نتونسته باشم دکترا قبول بشم و همچنان داشتم در منزل پدرم با منابع کنکور سر و کله میزدم. نمیدونم، واقعا نمیدونم که چی میخوام، فقط میدونم که دلتنگ و تنها و مستاصلم. نمیدونم باید چیکار کنم.

نگران آینده نامعلومم هستم، نگران خانه نشینی که ازش متنفرم و این غمی که من رو رها نمیکنه و مدام راه گلوم رو میگیره...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
مرضیه

حکایت دل

نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۳ علی نخعی کوشه

زندگی در خوابگاه دانشجویی آن هم در شهری مثل تهران شیرینی‌های خاص خودش را دارد. جمع شهرستانی‌های گرم و همراه در وسط سردی تهران می‌چسبد.

شما را نمی‌دانم ولی مطمئنم اگر هم روزی به خاطرات شیرین آن دوران فکر کنم هیچوقت هوس زندگی به "آن سبک" را نخواهم داشت!

پاسخ:
فارغ از زندگی خوابگاهی، من به زندگی در تهران همچنان علاقمندم و زندگی با تهرانیها رو هم دوست دارم. اکثرا مهاجر از سایر شهرهای ایران هستند و من سردی در رفتارشون احساس نکردم.
البته من نمیدونم شما چندسالگی زندگی خوابگاهی رو تجربه کردیدن. من چون ارشد بودم به نظرم در سن خوبی بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی